Σελίδες

Πέμπτη, Ιουλίου 12

(ΜουΣικό)θηκε η διάθεση


Η e-κόρη μου με κάλεσε να παίξω σ’ αυτό το μουσικό ταξίδι.. έδωσα λοιπόν τη σκυτάλη στη σκιά μου το Μένιο και όπως θα δείτε προσαρμόζει τα πάντα στα μέτρα του.


IF SOMEONE SAYS "IS THIS OKAY?" YOU SAY:
Ας το τρελό στη τρέλα του.. Μητσιάς (πλάκα έχει το παιχνίδι τελικά)

WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
Είμαι του βοριά ο γιος.. Τερζής (αλλιώς τον λένε το πατέρα μου αλλά μ’ αρέσει η ζεμπεκιά)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία.. Πρωτοψάλτη (και αλήθεια λέω)

HOW DO YOU FEEL TODAY?
Είμαι ανεβασμένος.. Αντύπας (τραβάτε κανένα ζόρι;)

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
Και τι ζητάω μια ευκαιρία στον παράδεισο να πάω.. Σαββόπουλος (όλοι οι μεγάλοι σκυλάδες ακούνε και κανένα έντεχνο για ξεκάρφωμα)

WHAT IS YOUR MOTTO?
Λέγε με παλιόπαιδο.. Στράτος (τα λέω εγώ πρώτος μη με προλάβετε)

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Με προδώσαν οι φίλοι μου.. Πάριος (μπροστά μου δεν λένε τίποτα)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR PARENTS?
Πιάσε τα βαριά τσιγάρα μου μάνα μου.. Στελάρας (προσωπικά δεδομένα)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Ο ίδιος άνθρωπος που με γοήτευσε.. Μελάς (πρόσεχε τους φίλους σου γιατί τους εχθρούς σου τους ξέρεις)

WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
Το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου μωρό μου είσαι ‘συ.. Λε-Πα (no comments)

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Υπάρχω.. Στελάρας (θενκς Shades που μ’ έφτιαξες)

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Ή μηχανικός θα γίνω ή στην άμμο θ’ απομείνω.. Πάριος (για να μην ξεχνιόμαστε μηχανικός νησιώτικα είναι ο καπετάνιος)

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Σ’ αγαπώ σαν αμαρτία.. Μητροπάνος (είμαι πολύ αγαπησιάρης)

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Ένας αλήτης πέθανε.. Ζαγοραίος (μάλλον)

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Πες μας τι πίνεις; Κοκκίνου (γεια σου ρε Φοίβο καλλιτέχνη)

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα.. Παπακωνσταντίνου (εδώ σπάω λίγο τη σκυλοκατάσταση επιβάλλεται)

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Δεν κόβω εγώ τις τρέλες μου.. Μαργαρίτης (τι Μένιος θα ήμουν διαφορετικά)

WHAT IS 2+2?
Όταν στη καρδιά σου μπαίνουν μέσα περισσότεροι από δυο δεν είναι καρδιά είναι καφενείο.. Διαμάντη (που το θυμήθηκα τώρα αυτό)



27 σχόλια:

Nicky-Athina Polymeri είπε...

χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!!!!!!!!! Ειναι τρομερο το παιχνιδι, δεν είναι????:-)

Shades είπε...

Ναι και ο e-μπαμπάς σου μούτρο.

Ανώνυμος είπε...

ετοιμασου και για αλλο μπλογκοπαιχνιδο!σε προσκαλω σε ενα νεο.δες εδω:
http://anisixos.blogspot.com/2007/07/blog-post_12.html

ο δείμος του πολίτη είπε...

Νέα παιχνιδάκια ρε αθεόφοβοι; Το μουσικό ταξίδι των σκιερών χναριών; Ωράιο ταξιδάκι πάντως.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

να πεθάνει ο Χάρος, ω, ρε κέφια σήμερις!

καλημέρες!

Menios είπε...

Anisixos.. καλώς ήρθες.. βρε αδερφέ πολύ με μπέρδεψες με το παιχνίδι σου, εκεί που έλεγα πως κατάλαβα κάτι έχανα στη πορεία.. είμαι και χαμηλού IQ.. όταν έχω χρόνο θα του ρίξω μια ματιά..

Δείμο.. μετά το σημερινό σου ποστ είπα να πιω καμιά μπουκάλα ουίσκι για να ξεχάσω τα χάλια μας.. με λαϊκή επένδυση βέβαια.

Σπύρο.. όχι να μην πεθάνει.. ζωντανό τον θέλω εδώ στην Αθήνα να δω πόσο καιρό θ’ αντέξει.

Sardonian είπε...

RESPECT RESPECT RESPECT RESPECT
ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Artemis είπε...

Πολύ πλάκα... ωραία περνάτε εδώ ρε..το πιο έξυπνο όμως ήταν αυτό με το "ένας αλήτης παίθανε.." χα χα χα...

ion είπε...

σε ευχαριστώ για την πρόσκληση..αύριο θα σου έχω απάντηση..
πολύ καλημέρα σου...

takis είπε...

Μου έφτιαξες τη μέρα που δεν ειχε ξεκινήσει καλά..
Νάσαι καλά ρε Μένιο, πάντα κέφια (ξέρω, δεν γίνεται..αλλά λέμε τώρα)

Attalanti είπε...

Μένιο, είσαι απίστευτος! Προσκυνώ ταπεινά, είχα μέρες να γελάσω έτσι. Να είσαι καλά, αστέρι μου.

Menios είπε...

Sardo.. θένκιου θένκιου..

Αρτεμης.. πάντως δεν μπορείτε να πείτε τίποτα για την μουσική μου?? Σε όλα τα μήκη και τα πλάτη κινούμε από Σαββόπουλο μέχρι Μαργαρίτη και από Τερζή μέχρι Παπακωνσταντίνου!!!

Ion.. θα προτιμούσα να μου τα τραγουδούσες εσύ.. αλλά που ξέρεις στο επόμενο παιχνίδι.

Τάκη.. και σκατά να είμαστε κάπως έτσι πρέπει να αντιμετωπίζουμε τη καθημερινότητα.. με χιούμορ.

Αταλάντη μου θενκς!!!

Ανώνυμος είπε...

Πρωϊνά μερακλώματα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα
άντε και στην υγειά σου !!!!

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

δε ντέβιλ χαντ ναθινγκ του ντου εντ φακντ χις κιντς.....που λεν και στου χουριόμ......

....εγώ δεν έχω ιντερνέτι σπίτι....οπότε θα σας μαγέψω από Δευτέρα....

Fibi είπε...

Πω πω με έφτιαξες τώρα, πάνω που έλαγα τη νύχτα να την βγάλω με λοβ, συχνότητα αυτομάτως γύρισε στο Ντέρτυ :)

καλή σου νύκτα

patsiouri είπε...

Χε χε, χρωστάω κι ένα παιχνίσι στο σπιτόγατο, μετά η σειρά σου!
Ακου εκεί στην κηδεία σου...ξού!!!

elafini είπε...

Μένιο;
"Πειράζει που είσαι και μεγάλη φίρμα, πειρααααάαζει;" (Φλωρινιώτης)

~~kindergarden teacher ~~ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
~~kindergarden teacher ~~ είπε...

'''στον εβδομο ουρανο'' χεχεχε
..μαλλον εκει εισαι τωρα; γιαυτο σε εχασα.........
΄...βουδα;

14/7/2007 5:22 μμ

Menios είπε...

Livana.. βράδυ πρωί στην ίδια κατάσταση είμαι.. όλους εσάς προσπαθώ να φέρω στον ίσιο δρόμο.

Τσίρκο.. δεν έχεις ίντερνετ σπίτι; Δεν πειράζει κάνε μας καμιά κωλοτούμπα..

Fibi.. έλα να ανεβαίνουμε στις μπάρες παρακαλώ.. άιντε να σπάσουμε λίγο το κορμί μας..

Patsiouri.. τόσα λίγα χρωστάς; Τυχερή ! ! !

Elafini.. για να το κρύψομεν άλλωστε..

σχόλιο διεγράφη.. ήταν ανάγκη να το κάνεις αυτό; Άλλη φορά να μη βιάζεσαι.
(έχω ξεφύγει.. μέχρι και στο πουθενά απαντώ)

Sevarose.. ναι κάπου ανάμεσα είμαι αλλά το Βούδα δεν κατάλαβα πως τον χώρεσες σε όλο αυτό;

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

..μια ζωη βιαστικη ....
΄΄το σχολιο διεγραφη΄΄

ποιος αλλος χεχεχε :σεβαροουζ



..το ποτε βουδας ποτε κουδας
νομιζω σαρεσει κιαυτο γιαυτο kai το ειπα
καλη κυριακηηηηηηηη

diva είπε...

Αμάν ζημιά:-)

annamaria είπε...

Γεια σου βρε Μενιο με τις...
σκυλοκαταστασεις σου !!
Να σαι καλα.....
:)

Shades είπε...

seva.. πάντα βιαστική.
Πότε Βούδας πότε Κούδας και όσα έχει γράψει ο Ρασούλης μ' αρέσουν... ο Μένιος είναι πιο αλανιάρης ακούει πιο βαριά.

Menios είπε...

DiVa.. καμιά ζημειά.. σκυλοδιασκεδάζω πότε πότε.. αυτοί που ακούνε έντεχνα και κουλτούρα γίναν πολλοί.. και εδώ που τα λέμε πρέπει να βγάλουν το νυχτοκάματο και οι μπέλες μπούλες.

Annamaria.. μας τρόμαξες λίγο.. στο τσακ με πρόλαβες και δεν έστειλα ΠΜ.
Αλλά απ' ότι είδα όλα καλά.

annamaria είπε...

Αχ, Μενιο μου,
τι καλος που εισαι!!
Αν ηξερα τι κουμπακια πατουσα δε θα το παθαινα!!
Tσαμπα νομιζεις εχω το ξανθο μαλλι??
Δειχνω και στην πραξη την "εξυπναδα μου" :( !

MåvяiÐåliå είπε...

Ήρθα να πετάξω κάνα λέλουδο ;)