Σελίδες

Τρίτη, Οκτωβρίου 9

..για την υγεία του μαλάκα ποιος νοιάζεται;





Ρε τα έχω πάρει στη κράνα πάλι.. γαμώ το ΕΣΥ γαμώ τις λίστες σας και γαμώ την υγεία που μας προσφέρεται..


Μια ζωή ρε λαμόγια εμείς οι μαλάκες οι μικρομεσαίοι πληρώνουμε εισφορές στα ασφαλιστικά μας ταμεία και κανείς δεν μπορεί να μας εγγυηθεί αν κάποτε πάρουμε σύνταξη και πότε.. δεν μπορεί να μας εγγυηθεί που πάνε τα χρήματά μας.. και δεν φτάνει αυτό αν χρειαστούμε την βοήθεια των γιατρών και του κράτους ευρύτερα.. βλέπουμε ένα τοίχο που ο μόνος τρόπος για να τον πηδήξεις είναι το χρήμα.

Γαμώ τα λεφτά σας ρε.

Με δυό ή τρείς χιλιάδες ευρώ δεν θα γίνω πιο πλούσιος ούτε θα περάσω την υπόλοιπη ζωή μου στα φανάρια ζητιανεύοντας..

..αλλά εκμεταλλευόσαστε τη στιγμή και το πόνο του κάθε ανθρώπου.

Γιατρέ…

..μετά από όλες τις δυσκολίες που έφερες και τα κουμάντα που έκανες μου είπες να σου τηλεφωνήσω στο Ιατρείο σου το απόγευμα..

..μου είπες όταν σε ζόρισα..

..να βοηθήσω τη μάνα μου..

..όταν σου είπα ότι εγώ δεν μπορώ να την βοηθήσω δεν είμαι γιατρός.. μόνο ένας γιατρός μπορεί να την βοηθήσει..

..τότε ξεβρακώθηκες..

..και απάντησες..

..αν πας με το σταυρό στο χέρι φίλε μπορώ να την χειρουργήσω σε έξη μήνες.. τότε έχω ημερομηνία αν δεν μπορείς να περιμένεις πήγαινε σε άλλο νοσοκομείο.

Δεν ήρθα ρε επιστήμονα σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο.. σε δημόσιο είμαι..

..και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να βάζεις έξη μήνες ραντεβού με φακελάκια και μετά να δέχεσαι εμάς τους «μαλάκες πολίτες»..

Αν δεν αμείβεσαι καλά γι’ αυτό που κανείς να πας σπίτι σου.. να πας στον ιδιωτικό τομέα.. να πας χαλαρά να γαμηθείς..

Πριν λίγο καιρό τα ιδία είχα.. ίσως και χειρότερα και έκανα το καθήκον μου σαν έντιμος Ελληναράς..

..τα έχωσα..

..και τότε έβριζα.. και τότε γκρίνιαζα.. ήταν η δική μου υγεία.

Και τώρα θα τα χώσω.. δεν μου αφήνεις άλλη επιλογή..

..και αν ήμουν αντιδραστικός με την δική μου υγεία εδώ είμαι πιο επιρρεπείς..

..γράφω αυτό το γαμημένο ποστ και παράλληλα έχω την τηλεόραση να παίζει..

..σύμπτωση..

..δέκα μαλάκες (που έχουν λύσει όλα τα προβλήματα τέτοιου τύπου.. μεγαλοχειρούργοι.. Δημοσιογράφοι.. Ποιμενάρχες..) σχολιάζουν την υγεία του Αρχιεπισκόπου..

..για την υγεία του μαλάκα ποιος νοιάζεται;




update 9/10/07 21.43μ.μ

Δεν έχω διάθεση ούτε για blogging ούτε για σχόλια.. θέλω μόνο να ακούσω ένα τραγούδι που έφερε η γιαγιά μου απ' τ' άγια χώματα.

ΜΑΝΑ για σένα

30 σχόλια:

Maria Mikro Analogo είπε...

Αχ βρε Shades, πόσο σε καταλαβαίνω... Και μετά φταίνει οι Τριανταφυλλόπουλοι. Έχεις δίκιο, ό,τι κι αν πεις... Να πάνε όλα καλά σας εύχομαι! Φιλιά και καλημέρες

fevis είπε...

Πόσο δίκιο έχεις... Αν και, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η ιστορία του Χρισστόδουλου είναι η τρανή απόδειξη του ότι όταν το σύμπαν έχει αποφασίσει να σε στείλει, ότι και να κάνεις,σε όσες waiting list και αν προηγηθείς, όπου και αν πας, τελικά, τίποτα δεν θα κάνεις... ¨οσο για την μαμά σου, θα τα χώσεις φίλε μου, όπως θα τα χώναμε και εμείς, και ο καθένας για τον γονιό του... Απλά να λες και να λέμε δόξα τον Θεό που έχουμε και μπορούμε να τα χώσουμε όταν έρθει η ώρα, έστω και αν στερηθούμε από κάπου αλλού.. Γιατί σκέψου να ήθελες αλλά να μην μπορούσες...

stefanos είπε...

μου έχει τύχει και μένα
πριν δώδεκα χρόνια, στην μάνα μου στο ΚΑΤ
αλλά εγώ δεν είχα την δική σου υπομονή
δε θα σου πω τι έγινε μετά
απλά θα σου πω ότι με το που ήρθε άλλος γιατρός να δει την μάνα μου, της είπε ότι δεν χρειάζετε εγχείρηση, και μετά από φυσιοθεραπεία πέντε μερών βγήκε από το νοσοκομείο μία χαρά
έκτοτε δεν έχει πρόνλημα

Effie είπε...

(pardon my french αλλά) ΣΚΑΤΑ...
Όλοι σχεδόν έχουμε βρεθεί στη θέση σου, όλοι έχουμε σιχτηρίσει και όλοι τελικά τα χώσαμε για να σώσουμε τον άνθρωπό μας.
Δυστυχώς, στο μεγαλύτερο μέρος της, η μηχανή της υγείας δε δουλεύει χωρίς λάδωμα. Και είναι μια κατάσταση που διαιωνίζεται, γιατί πατάει πάνω στο φόβο του ανθρώπου μπροστά στην αρρώστια.
Ελπίζω τουλάχιστον να είναι κάτι περαστικό.

Ανώνυμος είπε...

περαστικα της shades..τα ιδια ειχαμε με τη γιαγια μου. δε λαδωσαμε αλλα κατσαμε στηνα ναμονη για εξι μηνες. δεν μας ειπαν τετοιες κουβεντες. και να φανταστεις οτι εχω θεια νοσηλευτρια η οποια ομως δεν μπορεσε να κανει τιποτα γαι να γινει μαι εγχειρηση οταν επρεπε.κι επειδη δεν λαδωσαμε.

Ανώνυμος είπε...

Η κατάσταση είναι γνωστή και δεδομένη shades...Δυστυχώς...
Οι περισσότεροι έχουμε να διηγηθούμε ανάλογες εμπειρίες.
Ο δρόμος σου έχει μόνο μία διέξοδο ...τη γνωστή...και βρίζε όσο θέλεις !!!! και εγώ μαζί σου και όλοι οι άλλοι....
Να είναι περαστικά...

Από τι πάσχει???

Skouliki είπε...

μαλακες = μαλακες

σωστα και συνεχομενα

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Στην Ελλάδα shades, ισχύει διαχρονικά,το "ο σώζων εαυτό σωθήτω"!
Λυπάμαι πολύ που το λέω αυτό,αλλά αυτή είναι η πραγματικότητά μας...Είμαστε δειλοί,ατομιστές, πονηροί και φυγόπονοι!
Τώρα όμως,πρέπει να συμβιβαστείς.Προέχει η υγεία της μητέρας σου(και εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα καλά!)
Μακάρι, κι εσύ κι εγώ και όλοι μας να γεμίζουμε με οργή,για τα σκατά που δεχόμαστε καθημερινά και την ξεφτίλα που ανεχόμαστε,όχι μόνο την ώρα της ανάγκης..γιατί τότε δεν πιάνει τόπο...

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι να είναι περαστικά και να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση.

Ίσως αυτή η περίπτωση να είναι πιο εύκολα αντιμετωπίσιμη, από το να χάσεις τον άνθρωπό σου από λάθος τους και να σου πουν "τι να κάνουμε κι εμείς, έχουμε πολύ κόσμο"... Μεγάλο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης...

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

Δεν είναι ότι πληρώνεται λίγο ρε φίλε, είναι η γαμημένη η νοοτροπία της πλειοψηφίας των Ελλήνων.....που ξέρουν ότι θα την γλυτώσουν γιατί δεν υπάρχει κράτος και νόμοι!!!!!
Αλλά έπρεπε να είχαμε μιλήσει πιο πριν....για να μαγνητοφωνούσαμε το τηλεφώνημα με τον καργιόλη!!!!

seaina είπε...

ΚΑΝΕΝΑΣ

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Αν πληρώνει ο μαλάκας κάποιος θα νοιαστεί...

ΥΓ Με έφτιαξες με το τραγούδι! Η προσφυγιά στο dna λες να είναι?

prasino liker είπε...

Shades
Nα πανε ολα καλα για την μητερα σου.
Παρτε και τι γνωμη καποιου αλλου γιατρου.

Shades είπε...

Το μόνο που έχω είναι τσαντίλα (που δεν θέλω να φαίνεται) κι ένα δάκρυ αργά το βράδυ.

GhostHunter είπε...

Αυτές τις μέρες είχα κέφια.
Όταν το διάβασα μ' έκανες να ντρέπομαι για τους λόγους που ήμουν χαρούμενος...

Τι να σου πω, φίλε.
Μόνο ένα απλό "να πάνε όλα καλά".

SilentSoul είπε...

Το χρημα ολα τα κινεί.Αυτο ξέρω.Και εγω εκ των υστερων εμαθα για τα εξτρα χρηματα που εδωσε η μητερα μου στο χειρουργο που με εγχείρησε ταχα μου "για τον αναισθησιολογο".3000ευρα παρακαλώ ντουκου,ενω στο Ερρικος μας πηραν εχοντας και ασφαλιση,11000.Και οταν ενημερωσαμε το λογιστηριο του νοσοκομειου για τα χρηματα που θα επαιρνε εξτρα ο αναισθησιολογος,μας ειπαν και απο πανω πως δεν χρειαζοταν να δωσουμε τιποτα και πως ολοι πληρωνονται απο το νοσοκομειο και μαλιστα πολυ καλα.
Οταν εχεις ομως την κορη σου η τον ανθρωπο σου γενικότερα στο τραπεζι του χειρουργείου δεν κανεις παζαρια απλα τα δινεις και ευχεσαι για το καλυτερο.Ειναι στιγμες που αναρωτιεμαι αν θα ζουσα χωρις φακελακι.Αν αυτα τα 3000 ηταν που αναπνεω αυτη την στιγμη και οχι η ικανοτητα του γιατρου.
Κανουν τα στραβα ματια,αλλα το φακελακι ζει και βασιλευει εκμεταλευομενοι την αγωνια του καθενα.Στο εξωτερικο για ρωτιστε,τολμα κανενας απο δαυτους να το κάνει;Σαφώς και οχι.Δεν διακινδυνεύουν τις αδειες τους.Οσο η πολιτεια δεν κανει κατι,οσο δεν εφαρμοζει αυστηρους νομους τοσο αυτοι "οι γιατροι" θα υπαρχουν.Τεσπα συγχύστηκα βραδιατικα.

zekia είπε...

αχ βρε shades... όλα καλά να πάνε με τη μαμά σου, ας ευχηθώ αυτό, γιατί να βγάλεις άκρη με αυτά αποκλείεται. Πολύ δυνατό το κείμενό σου....ποιός μπορεί να πει πως δεν έχεις δίκιο ή πως δε βρέθηκε ποτε σε παρόμοια θέση. Όρκος σου λέει μετά

kat. είπε...

και το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι;
οτι η κατάσταση δεν θα φτιάξει.. ΠΟΤΕ!

κουράγιο! δείξε οτι είσαι πιο δυνατός από αυτούς!

mrs Smith είπε...

Μεγάλο κεφάλαιο η ΜΑΝΑ.
Ζωοδότρα πηγή, φορέας αγάπης άμετρης και ανιδιοτελής, αγκαλιά που πάντα ζεστή σε κλείνει μέσα της.
Πάντα ένα χάδι εκεί, ένα χαμόγελο, μια ματιά, ένα πιάτο όλο μυρωδιές και χρώματα αγαπημένα.
Και δεν ζητά τίποτα...

Εύχομαι σε λίγο καιρό, να τα συζητάτε και να γελάτε χαρούμενοι!!!

Να περάσει κι' αυτό...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

shadesd,
Πλέον δεν αντέχω τον πόνο....γέρασα.
Για μένα, δεν με νοιάζει, ότι και αν μου κάνουν...δεν μασάω.
Για τη μάνα μου ..δεν αντέχεται.
Είναι ο πιο ισχυρός δεσμός, νιώθω αδύναμος,...βαθύς εσωτερικός πόνος.
Τα βλέπω όλα...αποστασιοποιημένα.

η ψυχη μου το ξερει είπε...

shades,μην το αφήσεις να σε πάρει από κάτω...Θετική σκέψη και θα μείνουν όλα πίσω σου,θα δεις!

Να προσέχεις!

Ανώνυμος είπε...

Σε λίγο θα καταντήσουμε ό,τι τηλεφώνημα κάνουμε με γιατρούς να το μαγνητοφωνούμε. Ντροπή τους πια!
Εύχομαι να πάνε όλα καλά

Μαράκι είπε...

Shades μου πριν 7-8 χρόνια η γιαγιά μου, μάνα του πατέρα μου, είχε καρκίνο, επρεπε να κάνει μαστεκτομή, χώρια οι χημειοθεραπείες. Φυσικά και ντρέπομαι που φτάσαμε στο σημείο το φακελάκι ναναι φυσικό, ο γιατρός για να την εγχειρήσει πριν προχωρήσει το κακό ήθελε το κατιτίς του. Επιλέξαμε αντι να του δώσουμε αυτά που ζητούσε να τα δώσουμε σε ιδιωτική κλινική.
Δεν είναι το οτι σου τα ζητάνε με το πιο χυδαίο τρόπο είναι που παζαρέυουν τη ζωή σου ή του δικού σου ανθρώπου σαν να μιλάνε για άδεια πολεοδομίας ή φοροδιαφυγή και δυστηχώς δεν υπάρχει δικαιοσύνη. Κρίμα που η σαπίλα είναι στη φάτσα και στις πράξεις μόνο, αμαρτία μου, αλλά μακάρι να προχωρούσε και μέσα τους και να βρισκόταν κάποιος να παίξει έτσι βρώμικα με τη δική τους ζωή.

Shades είπε...

Την Παρασκευή μπαίνει νοσοκομείο και την επόμενη Τετάρτη ή Πέμπτη χειρουργείτε.. η αναμονή της κάνει κακό το βλέπω.
Νοιώθω δυνατός και αυτό προσπαθώ να της το μεταδώσω.

Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας.

Skouliki είπε...

ολα καλα να πανε ευχομαι

καλησπερα

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Καλή επιτυχία.!.υπάρχουν ελπίδες.!
(επιβραδύνω καταστάσεις, εγώ )....

SilentSoul είπε...

Η σκεψη μου μαζι σας Shades.
Ευχομαι να πανε ολα καλα.
Μια αγκαλια

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

όλα καλά θα πάνε, όσο σε έχει δίπλα της. Είναι μεγάλο το διάστημα της αναμονής σίγουρα αλλά η συμπαράσταση βοηθάει για να ξεπεράσεις τέτοιες καταστάσεις.
Μήπως πρέπει να βγάλουμε και κανα όνομα για τα φακελάκια? Ετσι γρήγορα ξεχάσαμε την Αμαλία?

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Shades περαστικά στη μητέρα σου. Υπάρχει - σ' αυτό που ρωτάς - κι άλλος δρόμος, μα ποιός θα τον βαδίσει, και μάλιστα όταν πρόκειται για τη μητέρα του;
Αλλά, αν τα χώσεις κι αφού τελειώσει αίσια η ιστορία, τότε, θα μπορούσες να τον καταγγείλεις; Θα μπορούσες να τον βγάλεις στα κανάλια, να μπλεχτείς σε δικαστήρια μέχρι την δικαίωσή σου; Γιατί, πιστεύω ότι σε μια τέτοια περίπτωση κι αν σκηνοθετήσεις καλά το φακελάκι μπορείς να δικαιωθείς. Μα θα πληρώσεις την ταλαιπωρία; Ιδού το ερώτημα.

annamaria είπε...

Φιλε μας,
εσυ θα τα δωσεις σαν ενα
"μεγαλο ευχαριστω"
στο γιατρο που θα τη φερει ξανα κοντα σας γερη και δυνατη!!
Φροντισε να το δεις ετσι....
πονα λιγοτερο!!

Περαστικα να ειναι...
που σιγουρα θα ειναι!!