Σελίδες

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 2

Σπέρμα... αίμα... κατινιές...



Πουλάνε τελικά τα σκουπίδια..

..πέφτουμε όλοι στη παγίδα χωρίς εξαιρέσεις..

Χτες και μετά από συνεννόηση με το Ναυαγό έστειλα το Μένιο στο μπλογκ του σε μια στημένη αντιπαράθεση..

..μπορώ να πω ότι η κόντρα είχε ένα επίπεδο, δεν υπήρχαν χυδαίες εκφράσεις ούτε λέξεις γηπέδου.

..βέβαια και αυτό το είχαμε αποφασίσει απ’ την αρχή..

..όπως θα διαπιστώσετε αν επισκεφτείτε το χτεσινό του ποστ οι απαντήσεις πέρασαν τις 100 για πλάκα, κι αν με άκουγε και άφηνε τη κόντρα άλλες 24 ώρες όπως του είχα ζητήσει θα έφταναν ακόμα και τις 200..

..και όλα αυτά χωρίς να βρίσουμε μόνο με μια απλή κόντρα..

..έτσι λοιπόν.. όλοι διψάμε για αίμα για σπέρμα και για κατινιά..

..αν σήμερα ανέβαζα ένα ποστ με sex.. ή κάτι σχετικό με βία.. και τα δικά μου νούμερα θα είχαν βελτίωση..

..τελικά ο σκοπός ενός μπλογκ είναι πόσοι το διαβάζουν;

..ορισμένοι έτσι το βλέπουν.. ευτυχώς όχι όλοι..

..ας σταματήσουμε να διαβάζουμε τέτοια μπλογκ..

..ας σταματήσουμε να βλέπουμε σκουπίδια στη τηλεόραση..

..ας σταματήσουμε να βλέπουμε στημένους καυγάδες με αβανταδόρους..

..ας σταματήσουμε να αγοράζουμε εφημερίδα με κριτήριο το DVD ή το κραγιόν..

..κι ας σταματήσουμε επιτέλους να τους ψηφίζουμε γιατί οι άλλοι είναι χειρότεροι..

..ας βγούμε έξω απ’ την εικονική πραγματικότητα..

..δεν είναι όλα ότι φαίνονται τελικά..

37 σχόλια:

Ναυαγός είπε...

Συμφωνούμε Shades σε όλα όσα είπες.

Είναι η φύση του ανθρώπου δυστυχώς να παρακολουθεί καυγάδες άλλοτε με ευχαρίστηση και άλλοτε με τρόμο. Αυτό δύσκολα θα αλλάξει.

Τώρα βέβαια, αν υπαινίχθηκες ότι πρέπει να σταματήσει ο κόσμος να διαβάζει το μπλογκ μου, αυτό είναι άλλο ζήτημα και θα εξηγηθώ με το Μένιο, όταν τον ξανασυναντήσω.

Estrella_ είπε...

Γειά σου κι απο εδώ.

Εχεις δίκιο.

Η κατινιά και η κλειδαρότρυπα "πουλάει" πάντα. Το θέμα είναι να μην αγοράζουμε όσα μας δίνουν στο πιάτο.

Σε αφήνω τώρα.
Έχει Δρούζα.

Sigmataf είπε...

Ας σταματήσουμε να κρίνουμε,
και ας κάνουμε πράξη τις προτάσεις που έχουμε για αλλαγή.

Συμφωνώ μαζί σου.

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

,,ola mesa sto paixnidi einai shades moy ....emeis mporoyme na krinoyme ..kaina dialejoyme!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Alexandra είπε...

απλά απέχω από οτιδήποτε με φθείρει shades...

George είπε...

Η εφημερίδα που διαβάζω είναι η ίδια απο τα δεκαπέντε μου.
Συμφωνώ και εγώ.

candy's τετραδιάκι είπε...

O σκοπος ενος μπλογκ ειναι πρωσοπικος.
Οποιος γουσταρει το διαβαζει οποιος δεν γουσταρει δεν διαβαζει.
Σιγα μην απολογηθουμε κιολας!

Shades είπε...

Ναυαγέ εγώ δίνω τεράστια σημασία στο ΠΟΙΟΙ διαβάζουν το μπλογκ μου και όχι στο ΠΟΣΟΙ.. μακάρι τα χτεσινά σου νούμερα να ήταν κάτω από άλλες συνθήκες..

Estrella.. πριν μερικά χρόνια ένας μπάρμπας μου έριξε τη τηλεόραση στο κήπο.. τότε δε πολυκατάλαβα γιατί το έκανε.. τώρα βλέπω το γιο του (συνομήλικο μου) και ξέρω πόσα χρόνια μπροστά ήταν..
Καλώς σε βρήκα λοιπόν..

Sigmataf.. αυτό είναι ρε μόρτη.. πράξεις και όχι λόγια..

Έτσι Σέβα μου όλα είναι θέμα επιλογών..

Shades είπε...

Αλεξάνδρα συμφωνώ καλά κάνεις που απέχεις.. μήπως όμως αν παρασύρουμε κι έναν ακόμα μαζί μας να είναι καλύτερα;

Γιώργο και να διαβάζεις διαφορετικές εφημερίδες δεν πειράζει.. ο λόγος που την επιλέγεις έχει σημασία.. κι εγώ συμφωνώ..

Candy ακριβώς έτσι είναι αλλά όταν θέλεις να σε διαβάζουν συνέχεια και περισσότεροι σταματά να είναι προσωπικός.. μάλλον εγωιστικός είναι..

candy's τετραδιάκι είπε...

Nταρκουλι στα παπαρια μου κι αμα δεν με διαβαζουν.
Εξω ξεχωρισει 2-3 ατομα που με ενδιαφερει να διαβαζουν αυτα που γραφω.

Αλητισσα είπε...

Α ωστε δικη σου ιδεα ηταν λοιπον..?
ΚΙ εγω ψαρωσα πιο πολυ κι απο γοπα..
Δηλαδη αντρουλη μου τι νομισες οτι ειχα καμια ορεξη να ξεκατινιαστω με το ναυαγο και το μενιο..??
Εισαι εσυ ενας απα πα πα!!!!

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Και εγω συμφωνω μαζι σου ομως ετσι οπως εχουν σημερα τα πραγματα δεν το θεωρω και πολυ ευκολο να αλλαξουν!Μαλλον ουτοπικο το βρισκω γλυκιε μου οσο απαισιοδοξο και να ακουγεται αυτο και το ασχημο ειναι οτι καποιοι ιδεολογοι σαν εσενα βουλιαζουν στον βουρκο...μονο που σε αυτο το βουρκο δεν τους καλυπτουν λασπες(οπως ολους τους υπολοιπους)αλλα οι φωνες τους που προσπαθουν να μας ξυπνησουν! τι να πω...Ας ελπισουμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Shades έχεις μεγάλο δίκιο σε όσα λες αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να κολλάμε τόσο..
Αρκεί να συνειδητοποίησουμε ότι κάτι είναι σκουπίδι.Αυτό πιστεύω φθάνει.Είναι μια αρχή τουλάχιστον..
Πχ δεν είναι λύση να πετάξουμε την τηλεόραση.Ούτε είναι "κακό" να βλέπεις τις μαλακίες της Δρούζα ή να διαβάζεις μια gossip εφημερίδα.Για κάποιους είναι απλά ένα είδος ψυχαγωγίας.
"Κακό" είναι να πιστεύεις ότι αυτά που σου προβάλλουν είναι η πραγματικότητα.

Αγγελική Στ. είπε...

Μάλιστα! Όλοι ανεβάζουν μια παράσταση και περιμένουν να έχουν θεατές. Τώρα αν αυτοί η παράσταση είναι καλή ή κακή είναι άλλο ζήτημα. Ότι διψάμε για κατινιά είναι γνωστό. Ελπίζω μόνο να καταλαβαίνουμε πόσο ασήμαντη είναι αυτή η κατινιά. Με επιρρέασε αυτό που είπες, μιας και χθες είδα μια ταινία που με έκανε να σκεφτώ: «Κοίτα ρε φίλε τι γίνεται στον κόσμο και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με δεν ξέρω κι εγώ τι»...

Shades είπε...

Candy έχω παρατηρήσει ότι όταν γράφεις στο κρυφό τετράδιο είσαι χειμαρρώδες.. ο χείμαρρος έφτασε μέχρι εδώ σήμερα..

Αλήτισσα γέλασα πολύ με τα κείμενα σου στο ποστ του Ναυαγού.. έκανες αντιπαράθεση με θέσεις και κατά μέτωπο επίθεση στο Μένιο κι εγώ απέναντι γελούσα..

Ανατολή μου κι εγώ θεωρώ πολύ δύσκολο ν’ αλλάξει κάτι.. αλλά ίσως με τη φωνή μου και τη στάση μου να καταφέρω ν’ αλλάξω έστω και έναν..

Arthuro bandini.. καλώς ήρθες φιλε μου..
Εσύ πόσοι νομίζεις ότι δεν πιστεύουν ότι είναι πραγματικότητα;

Sunshine.. «Κοίτα ρε φίλε τι γίνεται στον κόσμο και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με δεν ξέρω κι εγώ τι»...
Σε αντιγράφω.. με κάλυψες μόνο μ’ αυτό..

Tradescadia είπε...

Καλέ μου Shades, για μένα το μπλόγκ είναι ένα ανοιχτό τετράδιο που απλά μου δίνει την πολυτέλεια της εικόνας και της μουσικής. Όπως έγραφα τόσα χρόνια στο χαρτί, έτσι τώρα γράφω εκεί. Θεωρώ ότι εάν έρθει ποτέ η στιγμή που θα με απασχολεί ο αριθμός των σχολίων, εκείνη θα είναι η στιγμή που θα πρέπει να αποχωρήσω. Ο καθένας βέβαια...όπως τη βρίσκει! Επιπλέον δεν μπαίνω στον κόπο να διαβάζω κάτι που δε μου λέει τίποτα, πόσο μάλλον να το σχολιάζω. Δεν το κάνω ούτε στην πραγματικότητα άλλωστε. Αυτά από μένα, και πάρε κι ένα δωράκι που φωτογραφίζει πλήρως τη σημερινή κωλοκατάσταση και όσους τη συντηρούν και την επιδιώκουν.

Σε μεγάλες μεταδόσεις
Καλλιστεία, δεξιώσεις
Και (γ)καλά φιλανθρωπίας
Κάποιου κύκλου κοσμικού
Πάντα κάθεται στο θρόνο
Του μεγάλου αφεντικού… ο κύριος Κου
Ποιος κρατάει τα πρωτεία
Στη φτηνή ψυχαγωγία
Κάθε νέα επιτυχία
Ποιος σφυρίζει προ πολλού
Και υπηρετεί το πνεύμα
Του ωραίου του αληθινού… ο κύριος Κου

Ο κύριος Κου
Συγκινείται με το δράμα του φτωχού
Και με το κλάμα του ορφανού
Με μια κάμερα ανοιχτή καλού κακού
Ο κύριος Κου
Ρώτα τον μπορεί να ξέρει
Αφού τα ‘χει καταφέρει με το μέσο νου
Ενώ εσύ κοιμόσουν του καλού καιρού

Είναι σβούρα και γυρίζει
Ο καλύτερος κερδίζει
Μα ο χαμένος πάντα ελπίζει
Στην βοήθεια του κοινού

Και στον έλεγχο υπογράφει
Με γυαλιά καθηγητού… ο κύριος Κου
Τα ταλέντα ξεφυτρώνουν
Οι γονείς τα καμαρώνουν
Κι όλο κλαιν τα μηχανάκια
Εμπρός στη θέα του κενού
Και στο βάθος να μετράει
Τα εισιτήρια απανταχού… ο κύριος Κου

Ο κύριος Κου
Μα τι φταίει στο κάτω – κάτω
Βρήκε το φαΐ στο πιάτο
Και θα φάει του σκασμού
Το παιχνίδι παίζεται άλλωστε παντού
Ο κύριος Κου
Που κατέχει από μέσα
Πως δουλεύουνε τα μέσα
Και εδώ κι αλλού
Όλα στην υπηρεσία του σκοπού…
Ο κύριος Κου
Στίχοι-Μουσική-Εκτέλεση: Μανώλης Φάμελλος

Shades είπε...

Ευχαριστώ για το τραγούδι το χρειαζόμουν.. τέτοια σχόλια με κάνουν να θέλω να συνεχίζω...

Ναταλία είπε...

Καμμιά φορά σκέφτομαι μήπως τελικά άλλα μάτια άλλη ματιά κι άλλα τα προβλήματά μας, μας οδηγούν σε ό,τι μπορεί να μας βάλει να νοιώθουμε εμείς σε λίγο καλύτερη θέση...

Dawkinson είπε...

Αν πουλάνε! Εκεί μπορούν να συμμετέχουν όλοι. Να πουν την κουβέντα τους. Άσε που μέσα από τις κόντρες εκτονώνουν με λανθάνοντα και πρωτόγονο τρόπο και τις εντάσεις τους.
Ο χειρότερος εχθρός της ποιότητας ήταν πάντα η μετριότητα.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Μπράβο, συμφωνώ απολύτως. Ειδικά για τα blogs τι να πω ακόμα. Μερικοί το θεωρούν προσόν. Μερικοί νίκη. Κάποιοι αδιαφορούμε για σχολια -αν και ομολογουμένως απόρησα τι έκανε ο ναυαγός στο νησί του και βρήκε τόσο κόσμο, αλλά τελικά ήταν η δυνατές φωνές των λίγων. Εύκολο να ανέβουν τα σχόλια και τι έγινε όμως; Αυτοσκοπός ο σχολιασμός ή αυτοσκοπός να μας διαβάζουν; Προσωπικά θέλω να με διαβάζουν και να με σχολιάζουν.

Στην τηλεόραση υπάρχει λύση όμως καλύτερη. Πετάμε το κοντρόλ και όλα λύνονται. Ή θα αποβλακωθούμε τελείως από βαρεμάρα να αλλάξουμε κανάλι ή θα πιάνουμε μόνιμα ΕΤ. Ή θα είναι κλειστή και εμείς σε έναν υπολογιστή μπροστά.

Shades είπε...

Natalia.. μας μοστράρουν το περιτύλιγμα κι εμείς μένουμε σ’ αυτό χωρίς να μπούμε στο κόπο να δούμε το περιεχόμενο και τη σαπίλα που κρύβει..

Dawkinson.. καλώς ήρθες.. με τη τελευταία παράγραφο σου τα λες όλα..

Δείμο προσωπικά σχολιάζω σε διάφορα μλπογκ μόνο αν αυτά που διαβάζω έχουν να μου πουν κάτι.. έχω σταματήσει να μπαίνω στη διαδικασία αλληλοεπισκέψεων από ευγένεια.. θεωρώ ότι αυτό είναι πιο τίμιο και νοιώθω πιο όμορφα με τον εαυτό μου..

Nicky-Athina Polymeri είπε...

Μπαμπά, τι να σου πω? Καλά τα λες, όμως εγώ εχω σταματησει να βλέπω τηλεόραση γιατι απλά δεν έχει κάτι της προκοπής...Δεν διαβάζω εφημερίδες γιατι δεν γράφουν τίποτα αντικειμενικά.... Το σεξ στα μπλογκ είναι με την οπτική που τραβάει τον καθένα.....Και όσο για τα περιοδικά...εχει αυτό τον μηνα μια τσαντούλα μούρλια!!!! Χιχι!!! Απλά καταλαβαινεις τι λεω, ε?

Shades είπε...

Ναι κόρη μου καταλαβαίνω.. Μαρί κλαίρ πάθος για CD..

Ανώνυμος είπε...

Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό που λες.
Πόσοι θέλουν να εμβαθύνουν όμως και γιατί άραγε να το κάνουν;

Αλλά κυρίως πόσοι μπορούν να το κάνουν;

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Εγώ δεν πιστεύω στην έννοια "σκουπίδια", ιδίως όσον αφορά το σεξ.
Και για τον Ντε Σαντ έτσι λέγανε στην εποχή του. Πορνογράφο, ανήθικο, διαβολέα, πως δεν είχαν αξία αυτά που έγραφε.. τον μπουντρουμιάσανε, κάψανε και πολλά.. και τι καταλάβανε?

Αυτός απλά έγραφε, γιατί γούσταρε.
Κ@ύλωνε, που λένε.. (πιπέρι!)
Και εμείς τον διαβάζουμε για τον ίδιο λόγο.
Και εγώ γι αυτό γράφω.
Είναι το blog μου, και θα γράφω ό,τι θέλω.
Απλά γιατί γουστάρω.

Όσοι.. ευπρόσδεκτοι.. στα σκουπίδια του ημερολογίου μου..
Δε θα παρεξηγηθώ αν δεν λάβω σχόλια.. :)
Άλλωστε πολλές φορές τα αφήνω ενεργά καθαρά για λόγους ευγενείας..

Shades είπε...

Natalia.. δε ξέρω πόσοι θέλουν να εκβαθύνουν αλλά φαντάζομαι όλοι αυτοί που ψάχνονται γενικά.. γιατί δεν θέλουν να τρώνε τη φόλα που προσπαθούν με πλύση εγκεφάλου να τους περάσουν.. τώρα στο πόσοι θέλουν να το κάνουν μάλλον μόνο οι ανήσυχοι..

Παιδίσκη μου είσαι εκτός θέματος.. μα εντελώς θα έλεγα.. πουθενά στο ποστ δεν αναφέρω σκουπίδια την έκφραση.. ούτε θεωρώ σκουπίδια όποιον εκφράζεται ρεαλιστικά..
..κι εγώ καυλ@νω όταν διαβάζω τέτοιες ερωτικές στιγμές χωρίς μάσκα..

ο δείμος του πολίτη είπε...

Θα συμφωνήσω στο θέμα που θέτεις. Να πω ότι εγώ απλά σχολιάζω όταν έχω κάτι να πω, καλό ή κακό. Όταν έχω να συμπληρώσω κάτι. Η αναγνωσιμότητα μας είναι όποια είναι. Κάποιες επισκέψεις ίσως είναι αναγκαίες στην έννοια θα δείξουμε ότι υπάρχουμε, αλλά ίσχυε για την αρχή και πριν εμφανιστούν τόσοι agrregators

Lost είπε...

Ας σταματήσουμε να νομίζουμε πως κατέχουμε αλάνθαστο κριτήριο, που μας επιτρέπει να δίνουμε συμβουλές για το πώς οι άλλοι θα πρέπει να χρησιμοποιούν το χρόνο και το χώρο τους.

Shades είπε...

Δείμο συμφωνώ, πάνω κάτω το ίδιο λέμε..

Lost.. καλώς ήρθες στο χώρο μου.. η άποψη μου είναι ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που να είναι αλάνθαστος, ακόμα μου αρέσει ν’ ακούω τις αντίθετες γνώμες, προτιμώ όμως αυτές να είναι τεκμηριωμένες.
Σε όποιο σημείο λοιπόν διαφωνείς περιμένω την άποψη σου..

Lost είπε...

shades, καλώς βρεθήκαμε. Η άποψή μου είναι διατυπωμένη ξεκάθαρα στο προηγούμενο σχόλιό μου, με ύφος δανεισμένο από το δικό σου ποστ. Με δικά μου λόγια και ύφος θα την πω καλύτερα και θα είναι πιο εύκολο για σένα να δεις αν τελικά θεωρείς τη γνώμη μου αντίθετη με τη δική σου.

Πιστεύω ότι ο καθένας στο pc του (όπως και στη ζωή του), το κοντό και το μακρύ του -με e-περσόνες, αλήθειες ολόκληρες ή μισές, ψέματα, στημένες κόντρες με "καλό" ή "κακό" σκοπό, κόντρες πραγματικές. Πιστεύω ότι καθένας είναι σε θέση να επιλέξει ανάμεσα στο σπέρμα, το αίμα, την κατινιά και σε 1002 ακόμη προϊόντα και υποπροϊόντα του blogger/της TV/της ζωής αυτά που ταιριάζουν στα θέλω και την αισθητική του. Πιστεύω ότι δεν χρειάζονται δάχτυλα που κουνιούνται μπροστά στο πρόσωπό μου, δείχνοντάς μου ποιο είναι το καλό και ποιο πρέπει να αποφεύγω.

Πες π.χ. ότι ο σύντροφός μου απόψε γουστάρει να δει Τατιάνα επανάληψη σε DVD. Εγώ πάλι θέλω να πάω Μέγαρο, να ακούσω Joseph Haydn-“La passione”, συμφωνία αρ. 49 σε φα ελάσσονα. Τι κάνω?
Α) Εγώ, το μέλος της διανοητικής ελίτ, τον κράζω που είναι λαϊκάτζα και πρόβατο. Τον απειλώ ότι θα του κάψω τα DVD της Τατιάνας αν δε σηκωθεί αυτή τη στιγμή να με συνοδεύσει μέχρι την Κόκκαλη.
Β) Παίρνω τηλέφωνο μια πολιτιστική φίλη να με συνοδεύσει ή πηγαίνω μόνη μου. Τι με κόφτει εμένα τι βλέπει ο χριστιανός τον ελεύθερο χρόνο του? Και Τατιάνα να δει, και μια τσόντα στο Filmnet, και γήπεδο να πάει κι ό,τι γουστάρει η ψυχή του. Κι αν ανοίξει blog, δικό του θά 'ναι και είτε γράφει για τη σωτηρία της ψυχής είτε για τις φαντασιώσεις του με τη Μαρία την Άσχημη στα τέσσερα, who cares???? Το κοινό του θα το βρει και στις 2 περιπτώσεις.

Λοιπόν, εγώ προσπαθώ να είμαι στο Β. Το Α δεν το μπορώ, τους ανθρώπους ή μου αρέσουν και τους παίρνω ως έχουν ή τους αφήνω στην ησυχία τους. Δεν κάθομαι να τους κρίνω για τα γούστα τους, ούτε προσπαθώ να τους φέρω στα μέτρα μου. Ακριβώς επειδή το ίδιο ζητώ κι απ΄αυτούς. Στη ζωή και στα blogs.

Και by the way, ο κόσμος θα ήταν τόσο μα τόσο βαρετός αν όλοι μας μπλογκάραμε για τη σωτηρία της ψυχής.

Τα σέβη μου.

Φοινιξ είπε...

ΣΥμφωνώ και εγώ μαζί σου Shades.

Όχι μόνο στα blogs πρέπει να τα κάνουμε αυτά αλλα΄γενικώς στη ζωή μας.
Αλλά δυστηχώς πολλές φορές υποχρεωνόμαστε να υποστούμε κάποια πράγματα...
Δυστηχώς...
Εχω σταματήσει να ψηφίζω.
Δεν διαβάζω εφημερίδα.
Δεν βλέπω ειδήσεις.
Ότι μπορώ...

Καλή σου μέρα

Shades είπε...

Lost.. πολύ χαίρομαι γι’ αυτό το διάλογο και μπορώ να πω ότι η θέση σου έγινε απόλυτα κατανοητή.
Το πώς διαχειρίζεται ο καθένας το χρόνο του είναι θέμα προσωπικής επιλογής..
Ο καθένας άλλωστε επιλέγει τον τρόπο που θέλει να ζει και δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να τον αλλάξουμε αν δεν το αντιληφθεί ο ίδιος ως ανάγκη.
Πουθενά στο ποστ μου δε κουνώ δάχτυλα και δε κρίνω κανένα για την επιλογή του ούτε ορίστηκα αυτόκλητα ο τιμητής της ποιότητας.
Στο ποστ μου καταθέτω εικόνες και θέσεις μέσα από τα δικά μου μάτια και προτείνω ίσως να μη μένουμε στο περιτύλιγμα και στη πλύση εγκεφάλου που έντεχνα κάποιοι άλλοι επέλεξαν για εμάς χωρίς εμάς, με απόλυτο κριτήριο τα οικονομικά, προσωπικά και πολιτικά συμφέροντα..
Και τέλος την επόμενη φορά που θ’ αποφασίσεις να πας Μέγαρο πάρε με τηλέφωνο, αλλά μετά τα μεσάνυχτα δώσε το τηλέφωνό μου στον σύντροφο σου που βλέπει Τατιάνα να με βρει σε σκυλάδικο της εθνικής.
Καλημέρα και σ’ ευχαριστώ.


Φοίνικα.. μαζί σου κι εγώ.. καλημέρα.

GhostHunter είπε...

Δεν βλέπω τίποτα από αυτά που αναφέρεις... Είμαι ο πλεον άσχετος σε αυτά που συζητάνε άλλοι γύρω μου...

Το μόνο που κάνω είναι να προσπαθώ να επιβιώσω...

Καλημέρα Shades

Lost είπε...

κι έρχεται το σχόλιο του ghost-hunter και χάνω τη μπάλα, διαφωνούμε-συμφωνούμε, δεν έχει σημασία. Καλησπέρα κι ευχαριστώ κι εγώ

Shades είπε...

Φάντασμα αν καταφέρεις τελικά και επιβιώσεις σήκωσε τα μάτια και κοίτα..

Lost.. είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε αυτό που κέρδισα εγώ προσωπικά ήταν ότι μέσω αυτής της αντιπαράθεσης γνώρισα το χώρο σου.. θέλω λίγο χρόνο βέβαια για να σε διαβάσω καλύτερα.. τα υπόλοιπα επί της οθόνης TFT κατά προτίμηση..
Καλησπέρα.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Προσυπογράφω κι εγώ!
Σημασία έχει η ποιότητα των σχολιαστών, όχι η ποσότητα! Σημασία έχει το τι λένε κι αν προωθούν τον κάθε διάλογο, που ανοίγει, όχι το αν μας κολακεύουν ή αν συμφωνούν.
Σημασία έχει, όμως, το τι λέμε κι εμείς... αν αυτό, που διαλέγουμε κάθε φορά να δημοσιοποιήσουμε και να μοιρασθούμε, αξίζει να μοιρασθεί, αν ενδιαφέρει κι αν μπορεί ν' ανοίξει μια συζήτηση, που να μας πάει όλους λίγο πιο μακριά... Η διαδραστικότητα θέλει δύο!