Σελίδες

Κυριακή, Φεβρουαρίου 4

Ας πεθάνω μ@λάκας...



Είμαι τελικά τόσο μ@λάκας;

Μήπως κάποιες εικόνες που περνούν από μπροστά μου τις ξεχνώ;

Μόνο εγώ;

Ερωτήσεις κι εικόνες έρχονται στο μυαλό μου χωρίς να το θέλω..

Βασανίζομαι να καταλάβω..

Τι έχει αξία;

Τι να κρατήσω;

Πόσα παίρνει ο Γονίδης;

Αγόρασε σπίτι η Μεζαντάκου;

Η αεροσυνοδός χήρα μπορεί να κομματιάσει τη βίλα και να πουλήσει μεζονέτες;

Η ίδια θα συνεχίσει να είναι ζητιάνα της καρέκλας;

Ο φίλος μου Δείμος μήπως είναι κι αυτός μούφα στο (Σταυρούπολη ανθρώπινη πόλη);

Η αγαπημένη μου Magica βρήκε PC;

Τις υποκλοπές στη κυβέρνηση τελικά εξωγήινοι τις έκαναν;

Το σκήνωμα του μοναχού στη Λαμία λιώνει;

Ο Χατζηνικολάου θα πολιτευτεί τελικά;

Η Candy θέλει να γλύφει συνέχεια;

Μήπως η Δεσποσύνη είναι λεσβία;

Αν στρίβουμε μαύρο γαμάμε καλύτερα;

Θα πάει η Τάμτα γιουροβίζιον;

Είναι η Μενεγάκη ζυγός τελικά;

Πόσο ακόμα ξύλο αντέχει ο Κούγιας;

Και ποιος θυμάται τη Νατέλα.; τον βρήκε τον Άλεξ; που είναι τώρα τα γαμημένα κανάλια;

Ο πρόεδρος του χαμόγελου του παιδιού τι δουλειά κάνει;

Γιατί αυτοκτόνησε η Κατερίνα Γώγου;

Ζω κι εγώ στην ουτοπία που μου είπε δικαίως η φίλη μου Ανατολή;

Καλά έκανε που μου τα έχωσε χτες βράδυ η Lost;

Κόκκινα χείλη και Ασκάρ είναι το ίδιο πρόσωπο;

Πόσα λεφτά έχει ο Ναυαγός;

Πόσα αλλά ονόματα κρύβει πίσω της η Μαριέτα Γιαννάκου Κουτσίκου;

Μήπως είναι Βραζιλιάνα;

Η Μαρία η άσχημη εκτός από ηλίθια είναι και όμορφη;

Μήπως είμαι ένας ακόμα συναισθηματικός μ@λάκας;

Με γουστάρω και δε με πειράζει καθόλου..

Ας πεθάνω μ@λάκας..



..σενάριο.. Shades in the dark

..εκτέλεση.. Μένιος

33 σχόλια:

Φιλαλήθης είπε...

Τι γράφεις ρε φίλε;
Σωστοοός!!!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Γεια σου ρε Μένιο... Καλά είμαστε;

Προσωπικά μέλος είμαι (όχι αιρετός) σε μία δημοτική παράταξη. Βοηθός στην αγώνα της ελπίδας για λίγο ανθρώπινο στοιχείο σε έναν υποβαθμισμένο δήμο.

Δεν είναι θέμα μαλακίας, αλλά θέμα επιλογών. Κοιτάς κι απορρίπτεις ό,τι δεν σου αρέσει.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Α, λες για 'κεινη που δήλωνε με πάθος, πως μετά τον "Α" θα έκλεινε ως γυναίκα; Καλέ αυτή άνοιξε...διάπλατα.
Ας σοβαρευτούμε. Μ' όλα τούτα shades μου, αυτό ακριβώς προσπαθούν να επιτύχουν. Να μας αποπροσανατολίσουν από τα σοβαρά και φλέγοντα προβλήματα.
Από εμάς εξαρτάται αν θα κρατήσουμε όσα κρυβουν ανθρωπιά κι' όσα καλ;yπτουν τις ανάγκες μας για εξέλιξη, πρόοδο, σωστή επικοινωνία μεταξύ των κοινωνιών. Και όχι όσα υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.
΄Ετσι, για να μην πεθάνουμε μ@@@@κες

Shades είπε...

Φιλαλήθης.. αρχικά σε καλωσορίζω στο χώρο μου.. αν αναρωτιέσαι εσύ τι γράφω, εγώ τι πρέπει να πω που πριν λίγα λεπτά επισκέφτηκα το δικό σου χώρο πρώτη φορά.
Έχεις τη καλημέρα μου και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τα λέμε συχνότερα..

Δείμο πολύ θα ήθελα να συζητήσω μαζί σου γι’ αυτή σου την ιδιότητα.. θα περιμένω όμως λίγο καιρό να ενημερωθώ καλύτερα μέσω του μπλογκ σας και να ξέρεις ότι το Μένιο τον έχω στη γωνιά έτοιμο, δεν χαρίζεται σε τίποτα και σε κανένα..

Φύρδην.. έτσι είναι.. όλα είναι θέμα προσωπικών επιλογών..

Καλημέρα.

Tradescadia είπε...

Το ερώτημα είναι τελικά, ποια από αυτά τα ερωτήματα είναι αμιγώς δικά σου; Ελάχιστα νομίζω από αυτά που παρέθεσες σε απασχολούν στην πραγματικότητα...Έτσι δεν είναι;

George είπε...

Άσε τα ερωτήματα ρε Μένιο. Σε είχα για ποιό τσαμπουκαλεμένο στην ζωή. Μου παρουσίασες κατινιά και δεν μπορώ να πιστέψω πως έτσι είναι. Τι μας νοιάζει αν πολιτευτεί ο Χατζηνικολάου; Μήπως θα τον ψηφίσουμε; Τι και αν τις κάνει μεζονέτες την βίλα η αεροσυνοδός. Το θέμα ήταν με τι λεφτά την έχτισε την βίλα. Μην πέφτεις στην λούμπα ρε Μένιο. Άσε τον Shades να σου τα εξηγήσει καλύτερα τα πράγματα γιατί νομίζω τα μπέρδεψες.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ούτε εγώ ξέρεις χαρίζομαι σε κανέναν. Απλά είπα να δηλώσω ότι δεν εκλέχθηκα και ότι μόνο συμμετέχω σε μία προσπάθεια ανόρθωσης. Το τι θα πετύχουμε είναι άλλο θέμα και ελπίζω να φανούμε αντάξιοι πρώτα και κύρια της δικής μου επιθυμίας και ελπίδας και μετά των πολιτών. Οψόμεθα. Τα σχόλιά σου πάντα ευχάριστα.

Ανώνυμος είπε...

Και τι μας νοιάζει ρε παιδιά τί κάνει ο κάθε μαλάκας γύρω μας...?
Όπως είπε και πριν ο Δείμος "Κοιτάς κι απορρίπτεις ό,τι δεν σου αρέσει".Αυτό αρκεί.
Μαλάκες δεν είμαστε είμαστε,απλά λιγότερο επιφανειακοί και πάνω από ζητάμε ένα καλύτερο μέλλον(με ή χωρίς μαλακία..)

annamaria είπε...

Ρωτας τι εχει αξια??
Το να σκεφτομαστε,
να καταλαβαινουμε,
να απορριπτουμε....
Γιατι μπορουμε ακομα!!

candy's τετραδιάκι είπε...

Μπορω να σου απαντησω σε δυο ερωτησεις σου νταρκουλι..:)

1.Tης Candy της αρεσει να γλυφει αλλα οχι οτι να ναι..;)

2.Η Μενεγακη ειναι σκορπιος ;)

Shades είπε...

Tradescadia.. λες να θέλω να μάθω αν η Μαρία η άσχημη είναι όμορφη; ή πόσα λεφτά έχει ο Ναυαγός;

Γιώργο μερικές από αυτές τις εικόνες δεν περνούν από τα δικά σου ματιά καθημερινά; μπορεί να αδιαφορείς και καλά κάνεις αλλά ο Μένιος τις περισσότερες φορές υπερβάλει για να τονίσει ανούσιες πληροφορίες.

Δείμο στη προσπάθεια που κάνεις βρίσκω ένα ρομαντισμό και μια ειλικρινή στάση, ίσως να μην έχουμε συνηθίσει σ’ αυτή την επικοινωνία με δημοσίους άρχοντες έστω και τοπικών κοινωνιών και δε σου κρύβω όμως ότι μ’ αρέσει να μπω σε διάλογο μαζί τους.

Καλό βράδυ.

Shades είπε...

Arthuro.. νομίζω ότι κανένα δεν αποκάλεσα μ@λακα παρά μόνο τον εαυτό μου.. σου αρκεί να κοιτάς πράγματα και να απορρίπτεις αυτά που δεν σ’ αρέσουν.. σέβομαι τη θέση σου αλλά εμένα δε μου αρκεί.. εγώ θα φωνάζω για οποία μα@λακια βλέπω γύρω μου, για όποια Γιανάκου ή Αρσένη ή όπως και να λέγεται παίζει με τα παιδιά μου.. θα φωνάζω για όποια λεφτά έχουν κατακλέψει από όλους μας για να στήσουν μια πολιτική καριέρα.. θα φωνάζω για τους γιατρούς που τα παίρνουν.. θα φωνάζω που μετά από 35 χρόνια δουλειάς η μάνα μου παίρνει 500 ευρώ σύνταξη και θα φωνάζω ακόμα πιο δυνατά όταν βλέπω στο δελτίο των 8 να μου πασάρουν φόλα για να ξεχάσω τη πείνα μου..

Ανναμαρία έτσι είναι αλλά όχι για όλους δυστυχώς, ορισμένοι τρώνε τη παραμύθα γελάνε και νομίζουν ότι αν βολέψουν το παιδί τους στο δημόσιο ή αν αγοράσουν καλύτερο αμάξι απ’ τον απέναντι θα είναι ευτυχισμένοι..

Candy.. τώρα που έμαθα την αλήθεια για τη Μενεγάκη μπορώ να αποσυρθώ.. και ήμουν σίγουρος βέβαια ότι είσαι εκλεκτική..

Καλό βράδυ.

Ναυαγός είπε...

Λοιπόν για να σου λύσω την απορία, πόσα λεφτά θέλεις για να κάνεις το Μένιο να σιωπήσει;
΄
;)

Καλά τα αυτοκριτικά κείμενα αλλά αυτό θαρρώ δεν αγγίζει εσένα. Αγγίζει την κοινωνία στην οποία ζεις.

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Ασχημο να φτανεις στο σημειο να λες "Ας πεθανω μαλακας"

Ε οχι...!Εισαι αυτος-που ο οπως εσυ ο ιδιος ειπες- γουσταρεις να εισαι!!! Οταν εμεις γουσταρουμε αυτο που ειμαστε δεν πεφτει λογος σε κανενα...Και κατι ακομα, οταν ειμαστε αυτο που θελουμε πραγματικα να ειμαστε τοτε μας αποδεχονται και οι αλλοι...

Κοινως...μας γουσταρουν...!;)

Tradescadia είπε...

Συνεννοηθήκαμε! Όχι πως αμφέβαλα!

Shades είπε...

Ναυαγέ λες να βλέπω Λαμπίρη κάθε μεσημέρι και να είμαι τρελός φαν της Τάμτας και παράλληλα να προσπαθώ να φτιάξω το κόσμο μαζί σου στο νησί της ακολασίας που έχεις επινοήσει;

Ανατολή με γουστάρω και με γουστάρουν οι άνθρωποι που είναι διπλά μου αυτό μου φτάνει..

Tradescadia δυό λόγοι είναι αυτοί που με επηρεάζουν να σε εκτιμώ ιδιαίτερα.. ο πρώτος είναι ότι βρήκα χρόνο και είχα τη διάθεση να διαβάσω τις σκέψεις σου από τη πρώτη μέρα ως σήμερα και ο δεύτερος ότι έχεις φίλη τη Δεσποσύνη.

Καλό βραδυ.

Tradescadia είπε...

Καλέ μου Shades, με συγκινείς πολύ. Και εδώ αλλά και στα δικά μου τα μέρη. Σ'ευχαριστώ για το χρόνο σου, να ξέρεις ότι εκτιμώ ιδιαιτέρως το ότι τον βρίσκεις για να με επισκέπτεσαι. Όσο για τη Δεσποσύνη μου, δε θα μπορούσε να μην είναι φίλη μου! Καλή βδομάδα και μια γλυκιά καλημέρα!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Όλο και περισσότερο θεωρώ πως δεν φτάνει πια να κλείνουμε απλώς την τηλεόραση ή τα αυτιά μας και τα μάτια μας. Δεν φτάνει η στάση του "Δεν παρακολουθώ, δεν με αφορούν, δεν με ενδιαφέρουν, δεν με επηρεάζουν". Γιατί όλα λειτουργούν ΚΑΙ υποδορίως, γιατί όλα επηρεάζουν έτσι κι αλλιώς την κοινωνία.
Και στην κοινωνία ζούμε, θέλουμε δεν θέλουμε. Στην κοινωνία μεγαλώνουμε τα παιδιά μας, που εθίζονται σε τέτοια ερωτήματα, που σταδιακά μπορεί να φτάσουν να νομίζουν πως άλλα ερωτήματα δεν υπάρχουν.
Δεν αρκεί η στάση του "Δεν μετέχω σ' αυτό, που αποκαλείται δημόσια ζωή του τόπου". Οφείλουμε να αρχίσουμε να διαμαρτυρόμαστε, να στηλιτεύουμε. Το ΙΝΤΕΡΝΕΤ μας δίνει δημόσιο βήμα, να πούμε τα όποια δικά μας. Είναι κι αυτό κάτι - που μπορεί με τον καιρό να γίνει πολύ!

Αγγελική Στ. είπε...

Εγώ λέω να συνεχίσεις να σε γουστάρεις!!! Και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία. Όλα τα υπόλοιπα... είναι απλά ερωτήματα. Καλημέρα!

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Ούτε εγώ τα ξέρω αυτά..
Θα αποθνήσκω μαλ@κω κι εγώ..

Ντεφι είπε...

ευαίσθητος, σκεπτόμενος και πάντα αγαπημένος,

φιλί

Shades είπε...

Tradescadia.. καλημέρα:)

Asteroid.. όχι δεν αρκεί να βλέπουμε από μακριά.. για όλα αυτά που είπες και θα σταθώ περισσότερο σε ένα.. μεγαλώνουμε παιδιά.

Sunshine.. καλημέρα:)

Παιδίσκη.. (θα αποθνήσκω) πάλι τα κατάφερες μ’ έστειλες σε λεξικό για να σιγουρευτώ ότι τη ξέρω τη λέξη..

Ντέφι.. καλημέρα ευγενικό μου Ντέφι..

Marina είπε...

Τι σε νοιάζει για όλον αυτό τον συρφετό? Κρατάμε ότι μας αρέσει/κάνει/πιστεύουμε.
Τα μπάζα τα ακουμπάμε εκεί που τους πρέπει.

Desposini Savio είπε...

Ποιά είναι αυτά που σε απασχολούν πραγματικά καλέ μου..;
Εγώ δεν είμαι λεσβία. Αυτό είναι σίγουρο... αν όμως ήμουν θα με έκανες παρέα..;

ε ε για πες :)

Shades είπε...

Μαρίνα τα μπάζα στα μπάζα λοιπόν..

Δεσποσύνη μου θα σ’ έκανα παρέα όπως κι αν ήσουν.. δε κρίνω τους φίλους μου απ’ τα ρούχα το χρώμα την εθνικότητα ή τις σεξουαλικές επιλογές.

Desposini Savio είπε...

Χαίρομαι πραγματικά.
Την ήξερα την απάντηση, αλλά ήθελα και να τη διαβάσω.
Σε φιλώ!

Shades είπε...

Δεσποσύνη για ένα είμαι σίγουρος ότι αν ήσουν τελικά λεσβία θα το ξέραμε όλοι μας.. δε μασάς..

GhostHunter είπε...

Αλήθεια σε απασχολούν όλα αυτά?

Δεν νομίζω... και οι μαλάκες δεν σκέφτονται έτσι.

Το ξέρεις καλά φίλε. :)

allmylife είπε...

δεν αναρωτιούνται οι μ@λάκες...
σε διαβεβαιώ.

Shades είπε...

Φάντασμα τελικά τα βράδια δίνεις τις καλύτερες απαντήσεις..

Allmylife.. έγραψες..

Black Diamond είπε...

Σε βρίσκω πολύ σωστό και καθόλου μαλάκα...

Alkyoni είπε...

Γιατί αυτοκτόνησε η Κατερίνα Γώγου;
Η Κατερίνα ΔΕΝ αυτοκτόνησε!
Τουλάχιστον όχι εσκεμμένα
(Αφήστε τη "δική μου" Κατερίνα ήσυχη)

paraxeno είπε...

http://ermionh.blogspot.com/2006/11/blog-post.html

ελπίζω ο σύνδεσμος αυτός να είναι ο σωστός... άλλως αναζητείστε το post "Κοινωνική Μηχανική" στο αρχείο του Νοεμβρίου του 2006 του ιδίου blog

Καλημέρα σας :)