Σελίδες

Σάββατο, Φεβρουαρίου 17

Θα πετάξω...


Ξυπνώ και προσπαθώ να συγκροτήσω τη ζωή μου τώρα πια σε νέα δεδομένα, που ήταν πολύ ξεχασμένα στο βάθος του μυαλού μου, το άγχος για το αύριο, η υπευθυνότητα και η προσπάθεια χρόνων για το ιδανικό δεν ήρθε ποτέ.

Κρατώντας τα όμορφα σφιχτά στη ψυχή μου και έχοντας πλέον εμπειρία από δύσβατα μονοπάτια ξέρω πια τι θέλω από μένα.

Η καμπάνα χτύπησε τρεις, έχει φτάσει επιτέλους η στιγμή που περίμενα.
Εγκλωβισμένος χρόνια στη συνήθεια, στην ανασφάλεια, στην προσπάθεια να τραβήξω απ’ τα μαλλιά τη ζωή απέτυχε..
Βλέποντας τον εαυτό μου τώρα πια, ψυχραιμότερα κι από μια άλλη απόσταση, διαπιστώνω μέρα με την ημέρα ότι άρχισα να χαίρομε ξανά καθημερινές μικρές στιγμές, να ζω και να αισθάνομαι... να ρουφώ απ’ τη σχέσεις με τους γύρω μου και να νοιώθω έτοιμος να πετάξω.

Να πετάξω...

21 σχόλια:

Ναταλία είπε...

Μα......ήδη πετάς.
Απλα δεν είναι όπως το έχεις φανταστεί....

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Και είναι τόσο όμορφα, γιατί "όταν κοιτάς από ψηλά, μοιάζει ο κόσμος ζωγραφιά..." κι εμείς .....τον παίρνουμε σοβαρά.....
ΖΗΣΕ!
ΠΕΤΑ!

Ανώνυμος είπε...

krata ti skepsi auti ...

mi tin afiseis mono apotupwma sto post...

mi

Ναυαγός είπε...

shades in the sky λοιπόν.

Σα να αποδίδει η bloggoθεραπεία.

candy's τετραδιάκι είπε...

Πετα νταρκουλι...
Εγω θα ειμαι απο κατω και θα βλεπω..
Θα προσπαθησω να σου δωσω και τα δικα μου φτερα :)

Μακια!

Shades είπε...

Καλημέρα καλό τριήμερο σε όλους***

Αρί-μαρί είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ shades!
Και σήμερα και κάθε μέρα!

Αλητισσα είπε...

Πετα ψηλα κι ελευθεωσου..
Πετα συνετα θα ηταν αδικο να παρσυρθεις και να βρεθεις παλι στη γη..
Ετσι λεω στον εαυτο μου..
Βαρεθηκα να πεφτω..

Tradescadia είπε...

Να πετάξεις και να το ευχαριστηθείς με όλη σου την ψυχή! Είναι δύσκολο στην αρχή, ειδικά όταν έχεις ξεχάσει να χρησιμοποιείς τα φτερά σου, αλλά αξίζει τον κόπο!

marilia είπε...

:) Χαίρομαι για σένα!

Ματς!

Αγγελική Στ. είπε...

Χμμμ... βλέπω ήδη τα φτερά σου ανοιγμένα, ή μου φαίνεται; :-)

the bastard; unshaved. είπε...

Χαίρομαι κι εγώ.
Υπάρχει τίποτα καλύτερο απο το να ζείς την κάθε σου στιγμή [που λέει και η vodafone];
Με το καλό για τα καλύτερα..

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Αυτο ειναι το λαθος των περισσοτερων απο εμας...προσπαθουμε για το τελειο και χαλαμε την ζωη μας...!Μαλλον αυτη η φαση την ψυχρεμιας που σε διακατεχει τωρα ειναι η καλυτερη...ζησε τωρα:)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ξαναδιάβασα το post και διέκρινα μια αισιοδοξία μέσα σε ένα τόνο απαισιόδοξων σκέψεων. Διέκρινα ένα ύφος καριωτακιστικό (με μία μόνο αράδα αισιοδοξίας στο τέλος). Καλή πτήση. Πτήση μόνο προς την ευτυχία. Οι μικρές αλαλγές είναι που αλλάζουν τη ζωή μας και διώχνουν τη ρουτίνα, την επανάληψη. Με μικρές αλλαγές αλλάζουν όλα, ίσως λίγο αργότερα από ό,τι θα ήθελες, από ό,τι θα θέλαμε.

Shades είπε...

Είμαι ήδη στον αέρα και σας στέλνω τη καλημέρα μου και τα φιλιά μου***

Ioanna είπε...

Γεια σου κ από μένα.
Αν ξέρεις τι θέλεις από τον εαυτό σου και είσαι στο δρόμο για να το πετύχεις, έχεις βρει στάνταρ ένα κλειδί ευτυχίας..(δεν ξέρω πόσα έχει!)
ΥΓ. Καλή πτήση εύχομαι! Απόφυγε σε παρακαλώ τα μεγάλα ύψη, ναι?

Despina είπε...

Να πετάξεις, να πετάς.
Πες μας και την τεχνική για εμάς που έχουμε ξεχάσει εντελώς το πέταγμα...

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μόνο πρόσεξε καλέ μου, αυτή τη φορά να βασιστείς μονάχα στα δικά σου φτερά...!
Και Ναι, επιτέλους θα τα καταφέρεις! ΄Ομορφο όνειρο αλήθεια...
Καλό βράδυ & Καλή εβδομάδα!

annamaria είπε...

Παρε και αλλους μαζι σου....
ή εστω μαθε τους ποσο ευκολη ειναι αυτη η αποφαση !!

Shades είπε...

Αυτή η απόφαση έχει εμπόδια.. δύσκολες μέρες.. και κλάμα, έχει ακόμα αυτοκριτική και ξεγύμνωμα.
Δύσκολα μονοπάτια και δε ξέρω αν μπορώ να είμαι εκεί ή αν καταφέρω και φτάσω ποτε.. μη μου ζητάς να πάρω στο λαιμό μου κι άλλους.
Καλημέρα Ανναμαρία..

Фе́ммe скатале είπε...

Learning to fly...σιγα μην εχεις αναγκη εσυ απο τέτοια