Σελίδες

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15

Αποκάλυψη τώρα...


1) είμαι κούκλος.. μου μοιάζει λίγο ο Αντόνιο Μπαντέρας, δηλαδή με λίγα λόγια αν ανοίξετε το λεξικό στη λέξη άντρας θα δείτε τη φωτογραφία μου.

2) η σεμνότητα και η καλλιέργειά μου δεν περιγράφεται με λόγια γι’ αυτό δεν σας το λέω.

3) έχω σαν βασική αρχή να μην κοιτάζω ποτέ τη γυναίκα του διπλανού μου (αν δεν είναι πιο όμορφη απ’ τη δική μου).

4) ποτέ δεν κρίνω τους γύρω μου μόνο όταν είναι μαλ@κες.

5) δε ξέρω γιατί τα γράφω τώρα όλα αυτά.. ας μας που οι επόμενοι πέντε..

Αλήτισσα

Γωγώ

Δείμος(θέλω και πολιτικό μανιφέστο στα σχόλια χεχε!!)

Φοίνικας

Sevarose

27 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Γεια σου ρε νταρκουλι!
Δεν εισαι καθολου ψωνιο τελικα εεε??? :ppppp

ο δείμος του πολίτη είπε...

Είπαμε πάντως η μετριοφροσύνη του shades είναι μόλις το 3128 πλεονέκτημά του. Αλλά μάρτυς μου ο θεός -που δεν πιστεύω, αλλά αυτό είναι άσχετο αν και είμαι ενάντια σε κάθε μορφή εξουσιαστικής υποταγής και επιβολής της- εγώ ο ίδιος δεν τονίζει ποτέ αυτό του το πλεονέκτημα.

Για τον εαυτό μου απάντησα σε σχόλιο αλλουνού. Αλλά αφού το ζητάς σε λίγες μέρες θα το κάνω κι εγώ.

σ.σ. Το μανιφέστο καλό ή θέλει κι άλλη δουλειά;

Shades είπε...

Και δεν είπα και όλα μου τα προσόντα...

Δείμο η καρέκλα του δήμου μετά από αυτό ήδη την ακούω και τρίζει, αλλά μάλλον για καλό του πολίτη είναι και αυτό.. γιατί τίποτα δεν πρέπει να θεωρείτε δεδομένο.

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

..,,Καλά όλα τα άλλα..αλλά και άρωμα με το όνομα σου βρε αθεόφοβεεεεεεεε..εεε;΄
μπράαααααααβο..
Λοιπόν για το πρώτο παιδιό εχω ντοκουμεντα ...οποιος ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙ τα ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑΑΑΑΑΑΑ ...του δείχνω ...........μπαντέρας και βάλε χεχεχεεεεεεεε !!

Αλητισσα είπε...

Ωχου..
Τωρα δηλαδη πρεπει να αποκαλυφθω??
Ντρεπομαι!!!
Αλλα αμα μου το ζηταει ο καλος μου να πω οχι..
Εμενα μου αρεσεις γιατι φτιαχνεις τελεια μακαροναδα!!!

Shades είπε...

Δηλαδή Αλήτισσά μου τα μπριζολάκια που σε ταΐζω τα βράδια δίπλα στο τζάκι σε χαλάνε;

annamaria είπε...

Ώστε για μια ακόμη φορά
τα ακριβά αρώματα
σε μικρά μπουκαλάκια …..

Sigmataf είπε...

Βλέπω δεν περιαυτολογείς, απλά εξέφρασες 5 απο τα 100 χαρίσματά σου.

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

(και εγώ γι αυτό δεν λέω για μένα, για να μην αρχίσουν να ειρωνεύονται...) χοχοχο

Xνούδι είπε...

Καλημέρα Shades...

ZissisPap είπε...

Καλημέρα!!!
Tα μπριζολάκια είναι χτύπημα κάτω από τη μέση :-)

Ναυαγός είπε...

Μεταφέρω μήνυμα του φαντάρου Χριστόφορου Μαλιάκα, του γνωστού ανεκδότου, ο οποίος διαβάζοντας στη σκοπιά τα ελαττώματα σου αναφώνησε:

καλά για την ομορφιά του Shades ξέρουμε, αλλά αυτός ο Μπαντέρας ποιος παπάρας είναι;

Shades είπε...

Σίγμα δεν τα λέω όλα μη με περάσουνε για ψώνιο.

Ναυαγέ άσε τ’ ανέκδοτα σε ψάχνει ο Μένιος στο Μωσαϊκό (ακόμα σε περιμένει ν’ ανεβάσεις ποστ)

Sigmataf είπε...

Καλά κάνεις, να γουστάρεις αυτό που είσαι.
;))

Ανώνυμος είπε...

Α ρε shades όλα τα καλά εσύ τα μάζεψες????

Shades είπε...

Ναι Μαράκι και κάπου εκεί ξύπνησα και είχα αγκαλιά τη Μόνικα Μπελούτσι..

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΒΡΕ ΝΙΚΙΟ (((,,ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗς ΕΥΘΥΝΗΣς..ΑΣΕ>>)
ΔΛΔ ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΩ;΄ΜΑ ΤΟΧΩ ΗΔΗ,ΚΑΝΕΙ ,ΧΕΧΕΧΕ ...ΣΤΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΠΟΣΤ..ΣΕ ΜΕΘΕΠΟΜΕΝΟ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΒΓΑΛΩ ..ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ,,,,

Nicky-Athina Polymeri είπε...

ΟΚ, οποτε εγώ που ΔΕΝ είμαι μέσα στους 5 δεν μπορώ να σχολιάσω????? Σου βγάζω τη γλώσσα επιδεικτικα!!!! Χεχε!!!!!! :-)

Αγγελική Στ. είπε...

Και καλλιεργημένος και σεμνός και Μπαντέρας;;;; Στο Χόλιγουντ το έχουνε μάθει για σένα;;; Χόλιγουντ ακούυυυυυυυυς;;;;

GhostHunter είπε...

Εγώ μπλούζα και zippo... εσύ άρωμα?

Α ρε ψώνια που είμαστε...

Γεια σου φιλάρα :)

teo είπε...

Έχεις μια μύνηση από τον Antonio για καταπάτηση εμφανισιακών δικαιωμάτων ;)

Shades είπε...

Μάλλον δε διαβάσατε καλά πως το έχω διατυπώσει.. ο Αντώνιο μου μοιάζει κι αν κάποιος πρέπει να κάνει μύνηση αυτός είμαι εγώ, αλλά δε θα του κάνω τη χάρη δε χρειάζομαι άλλο διασημότητα ! ! !

Alexandra είπε...

lol!
moderation above moderation!
αψογο!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

.......
3) Μα τα ωραία, γίνεται να μη τα θαυμάζουμε;.....

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Mαλιστα...κουκλος=καλο
Η προαναφερθεισες λεξεις σεμνοτητα και καλλιεργεια μονο και που υπαρχουν στο post=καλο
Το 3 δεν το σχολιαζω...Το 4 ειναι τελειο :)
Shades χαιρομαι που σε γνωριζω για ακομα μια φορα:)

Gwgw είπε...

Νικόλα δεν θα έπρεπε να με έχεις ειδοποιήσει γι΄αυτό;; Τελευταία δεν έβρισκα καιρό να επισκέπτομαι τους αγαπημένους μου στην blogoσφαιρα πάλι καλά που το έιδα έστω αργά...

Shades είπε...

Δε πειράζει Γωγούλα κάλιο αργά παρά ποτέ..