Σελίδες

Σάββατο, Φεβρουαρίου 10

Εγώ να δεις...

Ορισμένες φορές γνωρίζουμε κάποιους ανθρώπους που μας αλλάζουν τα δεδομένα, ο τρόπος που σκέφτονται είναι πέρα από κάθε όριο λογικής και το κακό είναι πως οι ίδιοι πιστεύουν ότι όλα στη γη γυρίζουν γύρω από αυτούς.

Πριν λίγο καιρό πήγα να πάρω τη κόρη μου από κάποια παιδικά γενέθλια μιας συμμαθήτριας της κι εκεί ο οικοδεσπότης που πρώτη φορά με έβλεπε ήθελε να με γνωρίσει και να κεράσει ένα ποτό για τη γιορτή της μονάκριβης κορούλας του.

Μετά τις ευχές μου και τη χαρούμενη διάθεση που είχα πέρασε σε ερωτήσεις προσωπικού χαρακτήρα..

-και τι δουλειά κάνετε αν επιτρέπεται;

Ακούει την απάντησή μου και πριν προλάβω να ολοκληρώσω με κόβει μ’ ένα επιφώνημα..

-Αααααα κι εγώ στο στρατό μια φορά με έβαλαν σ’ αυτά και ήμουν ο καλύτερος που είχε περάσει απ’ τη μονάδα ποτέ, να φανταστείς πήρα πέντε τιμητικές άδειες και μου πρότειναν να μονιμοποιηθώ.

Μετά πέρασε στα χόμπι μου και όταν άκουσε ότι μ’ αρέσει η μουσική και ασχολούμαι λίγο τον ελεύθερο χρόνο μου..

-εγώ να δεις όταν ήμουν 17 ετών έπαιζα μουσική στο τάδε επώνυμο μαγαζί κι έπαιρνα τόσα λεφτά αλλά δεν τη μπορούσα τη νύχτα.

-είχα μπλέξει και με κάτι μπράβους και μ’ αυτό το βρωμοκύκλωμα.. αν δεν τα είχα παρατήσει θα έλεγχα όλα τα μαγαζιά της Αθήνας.

-και ξέρεις.. το βλέπεις αυτό το σαλόνι.. μόνος μου το έφτιαξα σιγά μην τους δώσω λεφτά, εγώ κάτι τέτοια τα παίζω στα δάχτυλα..

-είμαι αποθηκάριος σε μια εταιρεία, πίνουν νερό στ’ όνομά μου κι αν τους φύγω έκλεισαν την άλλη μέρα..

-τι να τους κάνω τους γιατρούς κομπογιαννήτες είναι όλοι δε ξέρω εγώ τι έχω, να πόναγε λίγο το χέρι μου έβαλα μόνος μου μια θερμαντική αλοιφή και την άλλη μέρα πέταγα.

-και που λες φίλε τώρα τελευταία έχω χτυπήσει ένα γκομενάκι 22 χρονών, έχει τρελαθεί με τη πάρτη μου προχτές το βράδυ το φόρτωσα και του έριξα 7.. σπαρταρούσε σαν ψάρι..

..μου έλεγε διάφορα ακόμα τέτοια για ώρα.. τον κοιτούσα και απλά του κουνούσα το κεφάλι, ο Μένιος μέσα μου είχε πάρει φωτιά αλλά δεν τον άφησα να μιλήσει..

..κατέβαινα τις σκάλες κρατώντας τη κόρη μου και σκεφτόμουν πως θα ήταν αν ήμουν γυναίκα και τον είχα σύζυγο..

..ευτυχώς που δεν είμαι γυναίκα..

30 σχόλια:

Attalanti είπε...

Χμ... Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι τριγύρω. Το μυστικό είναι να απομακρύνεσαι διακριτικά μετά την πρώτη διαπίστωση ότι ο κόσμος καταρρέει όταν εκείνοι αποφασίζουν. Και, την επόμενη φορά, ίσως να καλούσες τα κοριτσάκια στο δικό σου σπίτι.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Διακριτικά μακρυά και το παιδί.
;-)

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

Απαπα...βρε του χρειαζόταν ενας ...μαινόμενος Μένιος ..αυτουνoύ!!

GhostHunter είπε...

Πέτυχες διάνα...
Κάθε μέρα έχω ν'αντιμετωπίσω πολλούς τέτοιους...
Ζουν στον λάκκο μου. Εκεί που έχω πέσει.
Σε νοιώθω φίλε

Nicky-Athina Polymeri είπε...

Τι να πεις? Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος?

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

7, ε;
Ε, πώς να μη σπαρταράει μετά...
Σαν χταπόδι, μάλλον, όμως...

Ναυαγός είπε...

Εγώ πάντως αν ήμουν γυναίκα θα του είχα ρίξει το κέρατο της ζωής του.

Τώρα που το σκέφτομαι, λες όντως να τον κερατώνει η γυναίκα του και να παρουσιάζει αυτά τα συμπτώματα;

Shades είπε...

Asteroid εγώ του έβγαλα και παρατσούκλι ο “χύνω τάκα τάκα” τον λέω..

Xνούδι είπε...

Aπίστευτο τι κυκλοφορεί ανάμεσά μας... Μακρυά...
Φιλιά ε? :)

Zaphod είπε...

H μαλακία είναι ότι τούτος αναπαράχθηκε και το μοντέλο του θα συνεχίσει να υπάρχει...που πας και γίνεσαι γονέας ρε Καραμήτρο!!!!

ο δείμος του πολίτη είπε...

...και πού λες βλέπω την αρκούδα...

Άσε, ρε Μένιο, έχω ακούσει και έχω δει κι εγώ. Αρχικά δεν υπάρχει οδηγός λεωφορείου που μην έχει απαυτώσει καμιά 40αριά γυναίκες. Και κάνουμε και τα πάντα τέλεια. Γαμάμε, δέρνουμε, είμαστε υπόγειοι και παράνομοι, αλλά η άτιμη η κενωνία δεν μας άφησε να αναδειχθούμε.

που είχα μείνει; ... Α, ναι, της τραβάω κι ένα πούτσο...

George είπε...

Και είναι πολλοί ρε γαμώτο. Φορέστε τα τσίγκινα παιδιά μη βρεθεί κανένας εδώ μέσα και δεν προλάβει να ξεχωρίσει αρσενικού απο θυληκούς και τότε άστα βράστα. Δεν το πάθαμε μικροί θα το πάθουμε μεγάλοι και τι θα κάνουμε μετά.

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Πως συγκρατήθηκε ο Μένιος απορώ..

Ανώνυμος είπε...

άνδρας τέρας (όχι ζώον γιατί τα ζώα αισθάνονται και πονάνε)...

fish eye είπε...

εδω..στην αρχη γελας..και μετα απλα φευγεις..καλημερουδια..!!

Shades είπε...

Ρε Παιδίσκη μη κάνεις τέτοιες ερωτήσεις.
Έχεις δει το Μένιο ν' ασχολήτε με Μ@λ@κες;

Αγγελική Στ. είπε...

Α, είχα πετύχει κι εγώ έναν τέτοιο μια φορά σε ένα ταξί που είχε μια γυναίκα, μια ερωμένη και μια έτσι για να παίζει... και έκανε και το ένα, και έκανε και το άλλο, και φυσικά ήταν και τρομερός στο ένα, και τρομερός στο άλλο... μέχρι να φτάσω σπίτι μου είχα τουλάχιστον πονοκέφαλο! Ναι την αρκούδα την έχουν δει και την έχουν σκοτώσει πολλοί τέτοιοι τύποι, με τα γυμνά τους χέρια ένα βράδυ με κρύο (γι' αυτό στον Αρκτούρο παιδιά γιατί χανόμαστε!!)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Φαντάσου φιλαράκο τι τραβάν οι γυναίκες!
Τι ακούν και τι ζουν καθημερινά!
Καλά έλεγε ένας ραβίνος: σε ευχαριστώ Θεέ μου που δεν με έκανες αμαρτωλό, ειδωλολάτρη και γυναίκα!

Αλητισσα είπε...

xa xa...
Σε τετοιους τυπους εγω εχω αλλη σταση..
Τη σταση του εισαι "σπουδαιος" μιλαμε για το απαραμιλλο δουλεμα εχω περασει υπεροχες βραδιες γελιου με τετοιους τυπους..
Το πιο φοβερο ειναι οτι μολις σε πιστεψουν μπορεις να τους κανεις να χορευουν τσιφτετελι..
Ρε παιδια απο μαλακες...Ναααααααααα!!
Οι καλοι αντρες που ειναι μου λετε εμενα???
Φιλια μπλογκοσυζυγε μου..
Σε λατρευω που πηρες τη μικρη σου απο το παρτυ..

atg είπε...

pera olwn ...
auti i diakopi gia na mpei to "kai egw" einai o,ti xeirotero....

kai egw spazomai polu me tetoious tupous :P

Despina είπε...

Απορώ πως τους κάθονται οι γυναίκες.
Ακόμα και κούκλος να είναι, ακόμα κι ο τελευταίος όπως λέμε πανω στη γη, με τέτοια προσωπικότητα;;καλύτερα μόνη μου.

Φοινιξ είπε...

Έπεσες πάνω στον κύριο τέλειο δηλαδή με λίγα λόγια.
Όλα τα καταφέρνει ο μπαγάσας.

Απο μακριά και φίλοι φίλε Νίκο και εσύ και το παιδί.

Και κακός καθήλωσες τον Μένιο και δεν τον άφησες να εκτονωθεί και να εκδηλωθεί.
Αυτοί έναν Μένιο χρειάζονται.

candy's τετραδιάκι είπε...

;)

annamaria είπε...

Εγώ πάλι κάτι τέτοιους ανθρώπους τους λυπάμαι.
Έτυχε να συναντησω πολλούς .
Η μόνη σκέψη που κάνω είναι το πόσο δυστυχείς είναι.
Απλά διηγούνται αυτό που ήλπιζαν κάποτε να γίνουν.

Alkyoni είπε...

η άννα μαρία τα πε όλα :)
καλή σου εβδομάδα shades

tatine είπε...

...ευτυχώς για τη μικρή που σε 'εχει μπαμπά της και φύλακα τον Μένιο.

:-)

Λούκι είπε...

Ο "κύριος" αυτός τα κάνει όλα και συμφέρει!
Πραγματικά, αν ήμουν στη θέση σου θα είχα πάρει το παιδί και θα είχα εξαφανιστεί...
Το λυπάμαι το παιδί που έχει τέτοιο πατέρα!

Καλημέρα σου

Marina είπε...

Ενα μεγάλο προτέρημα είναι να μαθαίνει κάποιος "να ακούει" τι λένε οι άλλοι άνθρωποι χωρίς να διακόπτει συνέχεια.
Ενα δεύτερο μεγάλο προτέρημα είναι "να μην μιλάει", λέγοντας μπούρδες, δίνοντας τη χειρότερη εντύπωση στους άλλους.

Πού όμως να συναντήσεις τέτοια..

Sigmataf είπε...

Έπρεπε να μιλήσει ο Μένιος

Desposini Savio είπε...

Εσύ λες για τη γυναίκα του... Εγώ λέω τα παιδάκια του που τον έχουν Πατέρα....